top of page
Bloom privatna Montesori škola u Sarajevu

NIŽA I SREDNJA OSNOVNA ŠKOLA

Razredi 1-6

"Pomozi mi da sam-a to naučim"

 

U dobi od 6 do 12 godina, djeca nastoje steći intelektualnu nezavisnost.

 

Ovo je najdinamičniji period rasta u životu djeteta.

 

Praktični materijali se koriste za podučavanje novih pojmova, prema nastavnom planu i programu Kantona Sarajevo. Oblasti nastavnog plana i programa su integrisane kako bi se zadovoljila njihova radoznalost i žeđ za detaljima i istraživanjem. Nastavljamo da promovišemo slobodu izbora načina rada; a učenici sami postavljaju dnevne i sedmične ciljeve kako bi ispunili svoju rastuću potrebu za ličnom odgovornošću i samostalnošću.

VIŠA OSNOVNA ŠKOLA

Razredi  7-9

"Ne govori mi šta da radim."

U dobi od 12 do 15 godina djeca nastoje postići društvenu nezavisnost.

U Bloomu im pomažemo da završe ovu fazu razvoja podržavajući njihov fokus na globalnu zajednicu i stvarajući okruženje za učenje u kojem mogu istraživati socijalnu pravdu, heroje i uzore, lično dostojanstvo, pripadnost.

 

I dalje slijede nastavni plan i program Kantona Sarajevo. Naš pristup je fokusiran na razvoj i prilagođen intelektualnim, društvenim, emocionalnim i fizičkim potrebama adolescenata. Uči studente da sami razmišljaju i razvijaju logičko zaključivanje, istraživačke vještine i vještine razmišljanja višeg reda. Mladima je omogućeno da nauče kako primijeniti svoje znanje.

 

Učenici imaju velike blokove vremena za rad bez prekida. Raspored grupnih aktivnosti je fleksibilan i omogućava nastavnicima da odvoje količinu vremena koja je najprikladnija za date aktivnosti. Koristeći ovaj pristup, učenici nastavljaju da uče kako odrediti prioritete, tempo i preuzeti odgovornost za svoj rad.

Bloom private Montessori school in Sarajevo

Koje su potrebe i osjetljivosti djece u ovom uzrastu?

U ovom uzrastu djeca doživljavaju veliki pomak i pitaju se:  kako ovo funkcionira? zašto su stvari ovakve?

Nezavisnost više nije raditi stvari za sebe, već radije razmišljati svojom glavom.

 

Djeca postaju društveno svjesna i razvijaju snažnu želju da pripadaju grupi.

 

Socijalno-emocionalni uzorci prelaze sa odraslih na vršnjake.

Duhovnost se istražuje kroz izlaganje svim religijama i potragu za univerzalnim vrijednostima, a djeca se ohrabruju da razviju razumijevanje saradnje i mira.

191929-sfs-bloom-16 (1).jpg

Apstrakcija

IMG_4217.jpeg

Mašta

191929-sfs-bloom-28.jpg

Moral i 

pravda

191929-sfs-bloom-71.jpg

Interakcija

sa vršnjacima

191929-sfs-bloom-14.jpg

Kultura

Djeca razvijaju um za rasuđivanje i uživaju u kreativnom razmišljanju, grupnoj diskusiji o kritičnim pitanjima i dubinskom istraživanju.

Bloom private Montessori school in Sarajevo

Osnovni osjećaji

 

apstrakcija, mašta, moral i pravda, kultura, vršnjačka interakcija

FOKUS

na lokalnu zajednicu

(porodica, prijatelji)

ŽELE

intelektualnu i društvenu

nezavisnost

bottom of page