NIŽA I SREDNJA OSNOVNA ŠKOLA
Razredi 1-6
"Pomozi mi da sam-a to naučim"
U dobi od 6 do 12 godina, djeca nastoje steći intelektualnu nezavisnost.
Ovo je najdinamičniji period rasta u životu djeteta.
Praktični materijali se koriste za podučavanje novih pojmova, prema nastavnom planu i programu Kantona Sarajevo. Oblasti nastavnog plana i programa su integrisane kako bi se zadovoljila njihova radoznalost i žeđ za detaljima i istraživanjem. Nastavljamo da promovišemo slobodu izbora načina rada; a učenici sami postavljaju dnevne i sedmične ciljeve kako bi ispunili svoju rastuću potrebu za ličnom odgovornošću i samostalnošću.
VIŠA OSNOVNA ŠKOLA
Razredi 7-9
"Ne govori mi šta da radim."
U dobi od 12 do 15 godina djeca nastoje postići društvenu nezavisnost.
U Bloomu im pomažemo da završe ovu fazu razvoja podržavajući njihov fokus na globalnu zajednicu i stvarajući okruženje za učenje u kojem mogu istraživati socijalnu pravdu, heroje i uzore, lično dostojanstvo, pripadnost.
I dalje slijede nastavni plan i program Kantona Sarajevo. Naš pristup je fokusiran na razvoj i prilagođen intelektualnim, društvenim, emocionalnim i fizičkim potrebama adolescenata. Uči studente da sami razmišljaju i razvijaju logičko zaključivanje, istraživačke vještine i vještine razmišljanja višeg reda. Mladima je omogućeno da nauče kako primijeniti svoje znanje.
Učenici imaju velike blokove vremena za rad bez prekida. Raspored grupnih aktivnosti je fleksibilan i omogućava nastavnicima da odvoje količinu vremena koja je najprikladnija za date aktivnosti. Koristeći ovaj pristup, učenici nastavljaju da uče kako odrediti prioritete, tempo i preuzeti odgovornost za svoj rad.
Koje su potrebe i osjetljivosti djece u ovom uzrastu?
U ovom uzrastu djeca doživljavaju veliki pomak i pitaju se: kako ovo funkcionira? zašto su stvari ovakve?
Nezavisnost više nije raditi stvari za sebe, već radije razmišljati svojom glavom.
Djeca postaju društveno svjesna i razvijaju snažnu želju da pripadaju grupi.
Socijalno-emocionalni uzorci prelaze sa odraslih na vršnjake.
Duhovnost se istražuje kroz izlaganje svim religijama i potragu za univerzalnim vrijednostima, a djeca se ohrabruju da razviju razumijevanje saradnje i mira.
Apstrakcija
Mašta
Moral i
pravda
Interakcija
sa vršnjacima
Kultura
Djeca razvijaju um za rasuđivanje i uživaju u kreativnom razmišljanju, grupnoj diskusiji o kritičnim pitanjima i dubinskom istraživanju.